2009-09-11
 18:47:23

Dagen innan..

Åhhhhhh va nervös jag var!!
Skulle in på FET morgon efter och vi hade bara ett ägg som skulle upp för tining. Visserligen så var det ett toppägg sa läkaren men jag vågade ju inte hoppas på nåt ändå.
Drömde att ägget klarade sig..får tro på det.

Färskförsöket vi gjorde tidigare så fick jag tillbaka ett ägg av högsta kvalité och läkaren sa att vi hade alla förutsättningar för en lyckad graviditet men jag tror jag va för stressad över jobbet mm så kroppen sa nog ifrån.

Nu va jag överlycklig..jobbet va ett minne blott..äntligen hade jag kommit därifrån och det löste sig på ett bättre sätt än jag vågat hoppas. Så ALDRIG MER tillbaka dit.

Åt lite frukost och åkte iväg på akupunktur för att stärka kroppen lite extra inför morgondagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }