2009-09-07
 18:58:13

Dagen innan den riktiga testdagen

Tog 2 nya test idag med CB Digital och ett vanligt CB och båda visade  
JAG VAR HELT ÖVERLYCKLIG!!!!!

Jag hade bakat nybakta tekakor, kokade lite kaffe till min man, väntade på att han skulle vakna så jag fick ge honom det här




I chokladasken står det inristat: DU SKA BLI PAPPA!!!
Det blev många glädjetårar från hans sida..igen



Här köpte jag ABC asken www.chokladfabriken.com/ 295:-

Och ingen färg på pappret den dagen..hade dock väldiga nypningar i nedre delen av magen och upp mot svanken..hoppades på att det var ett bra tecken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }