2009-09-12
 00:07:05

Dagen för ET (Embryo Transfer)

Den 29/1 va det min tur att bli en glad liten embryo-ruvare, för andra gången 
Jag hoppades oxå på att vi skulle få nån liten eskimo till frysen oxå.
Sov hela natten  så jag hoppades på att värken va puts väck för den gången..så jag kände mig utvilad och redo för både akupunktur och ET.

Hemkommen med en liten bebis..nejdå inte än men snart så.
Fick tillbaka ett toppägg och förhoppningsvis ett knyte som vill fortsätta att bo i min mage i 9 månader.
3st av våra ägg hade fallit bort men vi fick ändå 2st till frysen så vi va nöjda ändå.
Fick även akupunktur innan så får se om det hjälpte lite.
 
När vi gick därifrån så va det fullt med nyfödda små knyten utanför i sina små vagnar..man ville bara sno med sig en liten ju..åååhhhh va söta de är!!

Jag fick Testdag 10/2 så jag hoppades att det skulle bli en trevligt alla hjärtans dag att fira det här året.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }