2009-09-27
 10:16:12

Cykeldag 26..snart dags

Idag när jag slog på monitorn så hoppades jag för allt att den INTE skulle be om en teststicka. Det är ju liksom slut i förpackningen och vill ju inte öppna en ny förpacning och behöva anv de stickorna.

Tydligen så är det bra att man använder stickor ur samma förpackning i en testperiod.

Monitorn ville inte ha en teststicka idag..hurra!! Men nere i högra hörnet så blinkade det ett litet "m".
Jaha det va väl dags för mens snart igen då..har för mig att jag läste nånstan att ca 2-3 dagar innan beräknad mens så dyker m:et upp på skärmen.


 


Få se om min mens har blivit mer regelbunden nu sen jag fick Ovitrellesprutan för 1½ månad sen eller om den ska hålla på och jävlas som vanligt.
Hoppas ju självklart på att mensen inte dyker upp utan att det blir ett stort fint pluss på stickan istället men det händer ju inte oss..
Sån tur har ju inte vi. Tur jag har min älskade lilla kisse iaf som jag kan gosa med :-) Han är min lilla bebis.
Min man sa härom dan att om han skulle dö så skulle han vilja bli pånyttfödd som katt och bo med mig..hahaha va snällt sagt. :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }