2009-09-22
 21:44:59

Cykeldag 21

Jag blir nästan lite chokad att mina hormoner fortfarande håller högt men nu är det nog bevisat att min kropp fungerar som jag trodde. Jag får äggblåsor men de lossar aldrig..typiskt
Så jag funderar på att försöka få tag i Ovitrelle sprutor för att få ägget att lossna..får se vad kliniken säger.
Boobisarna är fortfarande ömma..dock inga fl.




CD: 6 - 11 status LÅG
CD: 12 status HÖG   *mys mys på morgonen*
CD: 13 status HÖG    inget..
CD: 14 status HÖG    inget..
CD: 15 status HÖG   *mys mys på kvällen*
CD: 16 status HÖG    inget..
CD: 17 status HÖG    nope..
CD: 18 status HÖG    nääää

CD: 19 status HÖG   *mys mys på kvällen*
CD: 20 status HÖG    inget..
CD: 21 status HÖG    inget..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }