2009-09-19
 07:46:12

Cykeldag 18

Jag vet inte vad det är för fel..känns som jag ger upp snart med hela den här barnkarusellen. Trodde jag skulle vara stark att göra ett försök efter ett uppehåll på 5 månader efter sista missfallet..men tydligen sliter det mycket ävendet här.
Om jag bara kunde få en chans att se att jag har ÄL så skulle det kännas bättre.
Och allt känns så krystat med att man måste ha mys vissa dagar och det funkar ju bra..ööhh näääeee.

Känns som jag bara vill smälla igen den här dörren och fatta att det här inte kommer att bli nåt..nångång..aldrig..ever!!!! *suck*





CD: 12 status HÖG *mys mys på morgonen*
CD: 13 status HÖG   inget..
CD: 14 status HÖG   inget..
CD: 15 status HÖG  *mys mys på kvällen*
CD: 16 status HÖG    inget..
CD: 17 status HÖG    nope..
CD: 18 status HÖG    inget idag heller..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }