2009-09-17
 17:57:31

Cykeldag 16..men hallå???

Statusen står fortfarande på HÖG.
Är det inte dags att skifta om till MAX snart..tycker jag. Ja menar inte för att jag är otålig..nääe inte skulle jag vara det =)

Det skulle dock bara vara så kul att få en bekräftelse på att kroppen fungerar som den ska och att vi faktiskt kan bli gravida på egen hand utan en massa sprutor och tabletter och äckliga vaggisar mm. Och UTAN att ha ont bara för att man vill skaffa barn.
Det enda som får mig att känna mindre stress är att jag inte vill genomgå en förlossning så varje dag som jag inte är gravid så är det en dag längre bort för en förlossning.
Undrar om vi ska adoptera ist..hehe. Jag skulle gärna vilja ha en liten tjej från ex Kina..de är ju såå underbart söta.
Ojj jag tror jag börjar spåra ur nu i ämnet..

Här är iaf monitorn idag.




CD: 12 status HÖG *mys mys på morgonen*
CD: 13 status HÖG   inget..
CD: 14 status HÖG   inget..

CD: 15 status HÖG  *mys mys på kvällen*
CD: 16 status HÖG    ??? vi får väl se

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }