2009-09-12
 12:32:05

27/2 Neeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj!!!!!

Jag va inne på VUL nyss och jag bröt ihop inne i väntrummet innan vi skulle in..jag fick nästan panik..ville verkligen inte gå in..ville inte veta.
När han började titta så syntes en vit svag fläck. Fostervattnet va borta??!!
Hmmm..det verkade som graviditeten hade stannat av.
Kände mig helt blank i huvudet..
Fick ta blodprov och de skulle ringa på em..nu väntar bara ett missfall. *snyft*
Visst hade vi hoppats på en liten bebis i okt -09 men nånstans så visste vi att det skulle sluta i ett missfall eftersom lille vännen va så svag hela tiden..hellre nu än om några veckor till.
Hcg värdet va nere i 301 och skulle nu troligtvis sjunka mer och mer.
Försöken läggs på hyllan nu i några månader..ska försöka gå ner i vikt och ta hand om mig själv..vi funderade på att åka utomlands en vecka om vi hittar nåt som passar.
Bara ta hand om oss och ha en massa sex. Har inte varit intima på flera månader ju..är utsvulten..hehe

Och nästa graviditet vill jag inte ramla in och ut på kliniken och leva på hoppet dag för dag..jag vill glädjas åt att bli tjock och köpa gravidtidningar o planera barnrum =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }