2009-09-12
 11:37:19

18/2 Nytt gravtest taget

Ååhhh vad jag började bli nervös nu..fredag 20/2 snart och dags för ett nytt hCG prov..jag testade med CB Digital nu imorse och det stod GRAVID fortfarande i testrutan.
Jag va såå glad men samtidigt rädd över att det tickade på för sakta och de ändå skulle välja att jag måste ta bort den lille.
Min man säger hela tiden att jag inte ska vara så glad eftersom vi har hört vad läkarna har sagt..men jag kan inte låta bli att vara lite glad..jag har aldrig varit gravid så här länge nångång..sist fick vi ju minus på stickan bara några dagar efter TD.

Jag fick höra av en annan tjej att mitt hCG på 26 inte alls va något konstigt bara att det ska fördubblas de närmsta 48 timmarna och mitt steg ju till 109 efter 48 timmar..det är ju mer än en fördubbling.
Kan det inte vara så att mitt hcg värde kanske alltid kommer att ligga lågt..jag verkar ju vara väldigt  svårstimulerad även med sprutorna.
Det här kanske va en fullt normal graviditet..för MIG!!
Jag kände att jag i så fall skulle vilja vänta till man kan göra ett VUL och eventuellt kunna se ett tickande hjärta och mäta lille vän och se om allt va som det skulle.
Åååhhhhh vad det malde i huvudet hela tiden!!!
Och inga blödningar..torrt på papperet men brösten började ömma igen sen igår..hmmm?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }