2009-10-13
 21:43:40

Seeeegt som bara den..cykeldag 42

Vad har hänt egentligen??? Har min kropp slutat fugera helt och hållet. Sen missfallet i mars så verkar min kropp strejka..jag har ingen mens längre..*snyft*
Ingen mens = Ingen ägglossning = Ingen graviditet = Ingen bebis 

Ibland känns allt så hopplöst..min största farhåga har alltid varit att vara en av de paren som inte kan få barn..känner total panik ibland att jag bara blir äldre för var dag som går och chanserna minskar hela tiden. =(
Jag har tom fundera på att vi ska ställa oss i adoptionskö för att ha en sidoplan ifall det aldrig skulle bli ett biologiskt barn..spelar ingen roll egentligen..jag vill ju bara bli mamma..är det så mycket begärt??



Pratade med ivf för någon dag sen och de skulle antagligen starta igång min mens med tabletter..*suck* jag vill inte ha tabletter..min kropp vill inte ha hormoner..jag mår inte bra av alla dessa behandlingar..låt min kropp vara!!!
Men om vi ska göra ett nytt försök snart så måste jag ju få en blödning först.
Är på cykeldag 42 idag och inget verkar vara på G.
Ska ringa imorgon igen och be och få en undersökning så får de kolla att allt ät som det ska.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }