2009-11-20
 21:43:52

Cykeldag 9 - Sprutdag 5

Ja idag hade jag tid kl 10.45 på IVF för att kolla  om livmodersslemhinnan va som de skulle. Jag fick e ny läkare som jag tyckte knölade och höll på länge utan att egentligen se något.
Hon sa att mina tarmar låg i vägen och att det då va svårt att se äggblåsor mm.
Jag har aldrig upplevt tidigare att det har varit svårt att se vi ultraljuden..men jag vet inte..

Vilket fall så kom vi fram till att jag skulle spruta ett par dagar till och komma tillbaka på tisdag..alltså om 4 dagar för att se om det va nån skillnad då.

Jag skulle även ta ett ÄL test på måndag för att se att det inte gav nån stagring..HA..det har jag väl aldrig fått så varför skulle jag få det nu??
Jaja..de bestämmer =)

När jag kom hem så ringde jag in till ivf och frågade om jag kunde få behålla mina läkare som jag alltid har haft. Hon är säkert jättebra men jag känner inte henne och vet inte vad hon kan..men däremot så vet jag vad mina två andra läkare kan. Och de är förbannat duktiga båda två.

Jag tog min spruta tidigare idag..då fick jag det gjort oxå..jag va peppad på att ta den så varför vänta då ;-)

Känner fortfarande ingenting av dosen =) Eller jo jag hade ju faktiskt lite molnande värk i högra äggstocken på kvällen..jaja men det va så lite bara. Kan vara för att läkaren va där och grötade runt idag oxå.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }