2009-11-16
 19:09:23

Mensen är här!!! Cykeldag 1

Jaha jag fick alltså gå 71 dagar innan mensen kom..och nu va den ju dessutom preparerad..guuud vet hur länge jag skulle ha gått annars..till nyår 2015 kanske.

Natten till idag va hemsk..vaknade kl 03.00 och hade jätteont i magen..som en rejäl kramp när man är dålig i magen..försökte gå på toaletten med ingen hände. Kände mig som en ballong i magen som bara blev värre och värre..suck
Fick lite brunaktiga flytningar på morgonen som fortsatte att accelerera under dagen. Smärtorna blev värre och värre och det nöp i livmodern ganska livligt.
Jag tog 3 panodil forte..när inte det hjälpte tog jag en diklofenak och nån timme senare  naproxen..hmmm..inget som hjälper ju!!

Blödningarna kom igång mer på kvällen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }