2009-11-19
 10:22:35

Idag är det en stor dag

Klockan 01.30 i natt så ringde min storasyster och berättade att vatnnet hade gått!! Jaaaaaaaa äntligen är det dags för lillskrutt att komma ut. =)
Så fort jag vaknade så utbrast jag till älsklingen: Tänk om det har kommit en bebis nu?!!? Hoppas hoppas..
Men inte då..har fortfarande inte hört något och klockan är efter 10 nu.
Hoppas bara att det går bra, jag vet att syrran är jätterädd..håller tummisarna stenhårt!!

Sitter nu och passar lille Sebastian eller jag dricker te och han ville spela sina småspel på datorn. Jag installerade Rasmus Nalle och Fnulles glasskiosk och så tyckte han om att spela Pingu. =)

 

Vid 18.30 idag så kom  värkarna igång ordentligt och nu har de åkt in..nu blir det bebis!! Tycker så synd om syrran..hon är så rädd över förlossningen och allt som hör till..blir så ledsen att se hur rädd och ledsen hon är. =(
Hoppas för allt i världen att allt går bra nu och att det kommer ut en välskapt liten bebis.
Jag tror att det blir en liten pojke men det det skulle vara kul med en liten tjej i familjen. Sebastians önskemål är en lillasyster =)
Vi får se vad det blir. Hoppar högt så fort telefonen ringer..är såååå nervös!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }