2009-11-30
 10:16:29

Cykeldag 17 - aj aj aj

Fy vad ont jag hade i undermagen idag..petade i mig panodil så fort jag klev upp. Kändes nästan som jag skulle tappa ut hela paketet. Kom på att det här är ju egentligen äggplockningsdagen, då brukar jag ju ha fruktansvärt ont eftersom de är så stora de kan bli. Jag tog ett test imorse och det visade full stegring...*suck* Jag borde ju bli glad men jag vet ju att det är substanserna i sprutan som ger utslag inte min egen ägglossning. Och så visste jag ju att vi inte fick ha sex eftersom risken är för stor för fler än 1 barn.



Nu är det inte långt kvar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }