2009-11-26
 21:10:15

Cykeldag 15 - dags för sista sprutan!

Ringde ivf imorse och berättade att ägglossningstestet även imorse va negativt..så nu gjorde vi upp en planering för vad som händer nästa vecka.
Ikväll kl 20.00 ska jag ta Ovitrellesprutan så att jag får ägglossning..och så fick vi sexförbud..hhrrrmmmpppfff!!
Tänk om äggen inte klarar upptiningen..då har vi gjort hela den här behandlingen förgäves..vill ju så gärna få försöka iaf..PLEASE!!! *sitter sött och ber en sväng*

På onsdag  är det dags igen..nu har vi väntat så länge på det här försöket..i mer än 8 månader så det skulle vara trist att falla på mållinjen igen.
Kl 14.00 ska vi vara där. De brukar vanligtvis ringa på förmiddan och berätta om upptiningen lyckades men jag vill inte veta.
Jag tänker jobba och hålla tankarna på annat. För när man jobbar är man glad och då har inte så mycket tid till övers för annat..och det är bra!
Så när vi kommer dit så får vi veta..peta in eller inte..hoppas och hoppas att vi får båda tillbaka. Vi hade det som ett önskemål den här gången. Men alla säger att vi är så unga hela tiden..jag känner mig inte ung i det här avseendet..men annars är jag max 26 ;-)

Så klockan 20 va det dags..jag plockade ut den hemska nålen ur förpackningen och hämtade först den STOOOORA kylklampen..hehe



Bedövade magen och ropade på älsklingen..men han sa..ja snart..va f..n magen va ju redo. Så jag pillrade lite och sen studsade jag in nålen..guuud va mina fötter svettades och vad gör jag nu då..vågade inte trycka in vätskan..är ju hur mycket som helst och så fick jag inget rejält tag...hallåååååå kommer du????
Jag började trycka in vätska och kände hur det sved till men allt gick jättebra...
Jag klarade det själv!!!! *Jubel*





Nu blir det inga fler sprutor för den här gången..=))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }