2009-11-24
 13:43:41

Cykeldag 13 - Sprutdag 9

Idag hade jag tid på ivf kl 8 för att kolla tjockleken på slemhinnan. Hon frågade hur jag mådde när jag kom dit och jag berättade att jag kände aktivitet i äggstockarna.
När hon tittade så sa hon att det va lättare att se den här gången och att det hade hänt grejjer sen i sist. (4 dagar sen) Hon sa att jag hade svarat jättebra på behandlingen och att jag nu skulle fortsätta ta sprutan i 3 dagar till.
Alltså idag, imorgon och på torsdag.
Onsdag och torsdag morgon ska jag testa med ägglossningsstickor för att se om min kropp ger en naturlig ägglossning..jo tjena men visst..jag kan testa ;-)
Om det inte blir omslag på stickan så kommer jag att ta en Ovitrelle spruta. (äggmognadsspruta så att jag får ägglossning)
SEXFÖRBUD!!!! Annars finns risk för många bebisar..JAAAAA va roligt!!! Hahahaha!! Nej..vi börjar med en så får vi utöka senare.

Jag hade nu redan flera små äggblåsor och en ganska stor så vi ska inte experimentera på egen hand nu..
Sen ska jag ringa på torsdag igen för att planera vidare vad som händer..mycket väntan nu..

Nu är det dags för lunch..sen ska jag ta sprutan.

Tjopp tjopp..nu är sprutan tagen =))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }