2009-12-17
 16:30:21

Vecka 5+0

Imorse när jag vaknade så hade jag en äcklig metallsmak i munnen..kändes som jag satt och slickade på ett järnrör..uäh! Men det gick över lika fort som det dök upp. Va inte alltför pigg på att äta frukost måde mest illa men lyckades få i mig en omelett med lite smör på.
Åkte sen upp till ivf med min syster..hon skulle lämna en tårta och ett stort tack för att hon har fått sina två söner. =)
Sen åkte vi till BVC..det va 4 veckors kontroll på den minsta..allt va som det sk ulle. Mysigt att få följa med speciellt nu när man själv har en liten i magen.
TYcker illamåendet höll i sig hela fm och jag känner yrsel..ganska ordentligt. Jag måste nog dricka mer vatten än vad jag gör idag. Dessutom är urinenn väldigt gul och luktar starkt.
Borde kanske låta mamma sticka mig för att kolla blodsockernivån. Vill ju inte drabbas av graviditetsdiabets redan..eller helst inte alls!

Har haft lite lösa samtal med sjuksköterskorna på ivf angående min kost. Jag äter en Low Carb kost..allstå med mindre kolhydrater men funderar nu på hur jag ska göra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }