2009-12-14
 15:10:32

Testdag idag 4+4

Jag gick och la mig strax efter klockan 12 inatt och vaknade kring 3-tiden. Det första jag tänkte på va..undrar om jag är gravid??
Sen kunde jag inte riktigt somna om..jag vaknade va 10:e minut och tittade på klockan. Klockan 7 skulle jag upp när Kristers väckarklocka ringer. Vi skulle ju göra det här tillsammans. Men när klockan va 4 då frågadae jag: Får jag gå upp och testa..jag kan inte sova?
Ja gör så du!

In i badrummet slet upp förpackningarna och tog fram testet jag fick från IVF



Titta va starkt strecket är! =))



Jag passade även på att ta ett vanligt CB, som oxå visade ett starkt plus.



Jag tog ytterligare ett CB bara för att se hur lång tid det tog innan plusset dök upp och jag kan säga att det tog bara nån sekund innan jag plusset. kontrollstrecket hade inte ens dykt upp.



Fortfarande ingen blödning. =))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }