2009-12-03
 23:01:06

Ruvardag 1 - molnande värk

Ja det går i vågor..som kraftig mensvärk fortfarande..känns lite som efter ett äggplock fast lite mildare men det är obehagligt. Känns som jag har blodsockerfall på kvällarna..mår lite illa. Misstänker att det är av alla hormoner och tabletter och vaggisar.
Dagen på jobbet har gått bra..så länge jag är där så funkar det bra..jag får annat att tänka på

Fragminsprutan gick ok idag..det sved inte lika mycket som igår..då gjorde den riktigt ont!
Tror nästan jag skulle behöva skaffa en dosett för alla tabletter att hålla koll på.

Hej jag är 89 år och jag kan inte hålla koll på alla tabletter jag ska peta i mig + sprutor! *ironisk*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }