2009-12-08
 00:00:28

Mina mediciner

Det blir ett antal mediciner man får ta för att det lilla embryot ska fastna och hålla sig kvar i 9 månader. Allt känns som ett stort lotteri ibland.
Nu är det tredje gången som jag ruvar så nu har läkarna fler förslag på vad man skulle kunna göra för att hjälpa oss att nå våran största önskan..

Jag tar progesteron MIC 2 ggr om dan



Jag tar Trombyl 1 ggr om dagen, blodförunnande för att minska risken för blodproppar



Jag har även den här gången fått Fragminsprutor som jag ska ta 1 ggr om dagen i magen, oxå blodförtunnade







Eftersom vi har fått 2 missfall så har de nu forskat i om kortison kan hjälpa om man har ett överaktivt immunförsvar, så det blir 1 tabl på morgonen



Tar extra vitaminer för gravida och ammande..de har allt jag behöver..



..och så lite extra e-vitamin för att hjälpa lille vän att fastna =)



Så där..det va nog allt!


Rouaa

ja vill fråga dej om hur länge tog du trombylen från vilken dag eller vecka till villken vecka??? tog du det priceies när du pulsade?? snälla svara mig

mvh

Rouaa kanan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }