2009-12-13
 22:46:04

Imorgon är det testdag..äntligen!!!!

Ja tänk att det äntligen är dags..inte en dag för tidigt..hela dagen har varit smärtfri..eller nja..inte smärtfri med blödningsfri tack o lov. 
Känns så fruktansvärt konstigt att gå hela ruvningen utan en rosa eller brun flytning. Det är ju det man går och bävar för hela tiden.
Är det såhär en normal människa känner sig i början av en graviditet?? Eller är det så att mensen kommer att komma men att den är sen..och det blir ett minus imorgon..tror jag måste läggas in på psykavdelningen snart..haha!

Tro mig man blir konstig i en sån här behandling..man sätter så mycket på spel hela tiden och man vill inte gå igenom den här smärtsamma behandlingen gång på gång. Fast jag skulle nog fortsätta till vi fick en liten även om det skulle ta några år. Säger jag nu..få se hur ledsen jag är imorgon..fast jag tror på ett starkt plus!
Eller jag vet inte vad jag tror..jag är bara så fruktansvärt rädd nu..*drar en djup suck*

Och vad är det som gör så ont till och från..har jag redan växtvärk? Jaja nu ska jag gå och sova så jag får gå upp =))
Jag har 3 st tester att testa med imorgon..weeeeeeeee!!! Jag är ju en testmissbrukare så ;-)

Håll tummar och tår för oss imorgon!!!
Stor kram från mig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }