2009-12-21
 23:09:05

5+4

Idag har jag haft lite ont på vänster sida i midjan. Det började ikväll och sitter fortfarande i när jag rör mig eller lyfter på vänster ben när jag ska upp ur soffan..konstig känsla. 
Strax innan hade jag frågat älsklingen om inte jag fick ta ett nytt tesy imorgon bitti innan vi åker och jaaa det fick jag. Men jag va så kissnödig redan nu så jag tog ett redan ikväll..hehe
man brukar ju säga att morgonurin är starkare och ger ett bättre resultat men om det här är från kvällen så hoppas jag att den här graviditeten är stark och att den lille håller sig kvar.



Imorgon är det dags..för vårat första vul..hoppad det går bra..är så nervös..lika bra att gå och lägga sig så slipper man fundera nå mer nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }