2009-12-11
 22:14:25

2 dagar kvar till TD!!

Och ingen blödning verkar vara på gång hoppas jag. Vi är såå glada. Vi kom nyss hem från julbord i Tällberg och vi stod och kramades länge innanför dörren. Hoppas det är våran tur att få en gosig, liten, mjuk, varm bebis.
Gick på toaletten och lovade mig själv att inte kolla pappret men det går ju bara inte!! Tomt..vitt vitt vitt =))
Kvällen är räddad
När jag reste mig upp så högg det till i bebismagen och sådär mycket har jag inte känt hittills.
Fick min fragminspruta..lyckades hitta ett ställe utan blåmärken och det gick bra..kände inte ens sprutan..efteråt svider det alltid lite.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta av brasan!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }