2010-11-09
 19:47:44

Omelett och bacon




Dagens frukost blev som tidigare en omelett men den här gången blev det en vanlig på 2 ägg lite grädde och salt och på den en rejäl klick med smör.
Stekte ett halvt paket med bacon som jag åt till. Har varit lite föriktig med jättemycket fett till maten eftersom jag har märkt att min mage har varit väldigt knölig..alltså lös.

Det är konstigt..för det flesta som äter den här kosten blir hårda i magen, men jag har alltid reagerat med lös mage när jag ätit för mycket fett i maten..jaja det är väl en omställningsperiod. Sist jag åt den här kosten så fungerade magen hur fint som helst..hur dte va i början minns jag inte eftersom jag led av rejäl stressmage redan innan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }