2010-01-10
 10:29:56

Stekt ägg till frukost

Idag blev det en enkel men god frukost. Två stekta ägg med flingsalt och en klick med keso.



Brödet är ett mörkt bröd som jag tar en skiva av nån gång ibland. Innehåller valnötter och torkad frukt så man får vara försiktig så det inte trissar igång sockerdjävulen.



missh

hej!

Gillar din blogg!!



Ett JÄTTEBRA tips på "kaviar"

ist för riktig kaviar t äggen - är

MJUUKOST!!

De smaksatta asså!

Den på tub som heter Västkustost smakar

som kavaiar dessutom!

Annars funkar räkost me dill på- lika utmärkt!



Testa!!



PUBLICERAT: 2010-01-10, 21:26:57 | URL: http://www.misshart.blogspot.com
Lindas viktresa med LCHF

Hej!

Tack för tipset..det ska jag verklligen prova. Får åka ner i korgen imorgon när jag handlar =)

Mjukost va längesen jag åt överhuvudtaget..det är ju så gott.


Caena

gör du brödet själv eller bakar du?



Ägg är så otroligt underskattat.. =)



PUBLICERAT: 2010-01-10, 22:00:21 | URL: http://www.10kvadrat.blogspot.com
Lindas viktresa med LCHF

Brödet har jag bett mamma göra till mig..jag har inte receptet men ska fiska fram det. Jag vet att hon rör ihop filmjölk, bakpulver, olika torkade frukter, lite vetemjöl i en bunke och sen i en form och in i ugnen.

Filmjölkslimpa kallar jag den..=) Ska försöka hitta receptet.

Ja ägg är otroligt gott i alla former och det går att göra så mycket av dem.

Kram Linda


Lindas viktresa med LCHF

Om man söker på filmjölkslimpa på google så får man fram många recept..man kan praktiskt taget blanda i vad man vill..allt efter tycke och smak

Lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }