2009-09-26
 09:00:17

Vägdagen..

Jag hade det på känn..att det inte skulle visa minus på vågen och det gjorde det heller inte.
Det blev några hg upp ist har jag kommit fram till...eller så står jag stilla.
Jag är en såndär människa som ställer mig på vågen flera flera ggr för att se om det kanske försvinner nåt hekto mer..om jag bara lutar mig liiiite åt höger eller vänster...hahaha va patetisk man är =)



 
Jag vet visserligen inte vad jag har gjort för fel eftersom jag inte fuskar med varken bröd eller pasta, ris eller potatis.
Jag kanske får i mig för mycket kolhydrater från annat håll. För mycket grädde kanske och turkisk yoghurt??
Och så ska jag strunta i den där lilla chokladrutan nån enstaka kväll. Fast jag tycker ju ändå att om det är ca 22 kolhydrater i 100 g och jag äter 1 ruta som är 8-10g så får jag i mig ca 2g kolhydrater extra nån gång i veckan.

Finns en sida som heter MinMat där man kan skriva i vad man äter under en dag..jag får ge den sidan en chans till. Jag tyckte den va så knölig så jag struntade i att lära mig den..men nu ska jag börja skriva där oxå.
Man bör inte ligga över 20g kolhydrater/ dag.

http://www.minmat.net/





 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }