2009-09-24
 20:24:18

Vägdag imorgon

Jaha då är de dags imorgon igen..äntligen!
Nu har det gått en månad sen jag sist vägde mig och då stod vågen på 112,1 kg. Usch va hemskt att skriva de siffrorna..å andra sidan så stod ju vågen på 119 nästan 120 kg när jag började den 15:e maj så 7 kg är jag ändå rätt nöjd med.

Misstänker att jag står stilla även den här månaden..verkar som att jag har svårt att komma under 112 gränsen.
Har kännt mig pluffsig den senaste tiden runt magen och höfterna så jag förväntar mig inget viktras..men liiiite kanske..bara liiiiite minus på siffrorna...SNÄÄÄÄLLLA!!!!



Jag är ju en riktig vågmissbrukare och kommer nog alltid att vara så därför har maken tagit vågen och gömt den och så får jag tillbaka den till löning..alltså den 25:e varje månad och det är IMORGON!! =)

Idag så kom vi överens att jag skulle få väga mig idag men när jag tog fram vågen så fungerade den inte..
Batterierna va helt slut..konstigt för jag bytte ju dem bara för 1 månad sen men de måste ha stått på ett bra tag på nåt konstigt sätt och laddat ur så det va inte meningen att jag skulle väga mig idag.

Så imorgon..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }