2009-09-08
 18:54:48

Mellanmål

Ibland känner jag att man kan få lite idétorka när det gäller mellanmål eller vad man ska äta till frukost.
Igår när jag kom hem så hade jag sån huvudvärk till min förvåning. Jag har ju knappt haft nån huvudvärk alls sen jag började med den här kosten. Men alla kan ju ha sina dagar.
Så när jag kom hem igår så gällde det att öka på fettitaget snabbt för att få värken att försvinna. Hade ätit ganska klent på dagen så det va säkert därför.

Det här är ett bättre alternativ till frukost för alla fil/yoghurtätare. Kan vara svårt att få upp fetthalten på en vanlig fil så blanda turkisk yoghurt med vispgrädde istället.
Jag brukar även ha i lite vaniljpulver för smakens skull.











Fram med osten och bregottpaketet, bre på ett lager med smör på ostskivan och rulla ihop.
Väldigt enkelt och gott till en kopp te.





Så kan man även rulla ihop serranoskinka som den är eller med philadelphiaost.

Gott mellis =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }