2009-09-24
 19:45:35

Jag har handlat snabbmat!!!

Va?? Har jag satt min fot inne på en pizzeria?? Jo idag blev det så. Va iväg till mamma efter jobbet och klippte mig så rann tiden iväg och magen knorrade för fullt. Så tanken va att försöka få i mig nåt nyttigt. Pizza ville jag inte ha..eller jo fast brödet va jag inta alls sugen på..utan den goda fyllningen men hur skulle de gå till. Jag kunde ju inte be dem göra en pizza UTAN pizzabotten.
Jag skulle iofs kunna skrapa bort fyllningen från brödet..mmmmm

De blev iaf en kebabsallad med en god fet sås till..och den här va INTE gjord på några lightprodukter kände jag..tack o lov!!
Tog en extra bearnaisesås oxå för att fetta till det lite extra =)




Maten va väldigt god men det va länge sen jag åt såhär mycket sallad, och är ju inte van att äta kall mat längre.
Nu såhär efteråt sitter jag bara och rapar kebab...uuurk!!! Inte van med bubblandet..magen håller sig ju annars finfint med LCHF kosten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }