2009-10-10
 21:48:23

Hektisk dag idag..men trevlig

Idag har vi varit barnvakt åt två små busfrön. Min mans brorsöner på 2½ och 8 månader och vi har haft så kul.
Skiljer sig mycket åt från våran lugna vardag men det är ju det här vi längtar efter.
Att få natta en mysig liten skruttis och få kramas när de vaknar. Att leka i parken och göra kvällsvällingen och få en kärleksfull godnatt kraaaaaam  =)

Så idag har jag inte hunnit ta några bilder medan jag lagade mat..hade fullt sjå med att hinna äta maten innan det va dags för lek och bus.

Frukosten blev äggröra, soltorkade tomater, oliver, creme fraiche, en liten burk stekta champinjoner och nån skiva salami.

Till lunch åt jag 3 stekta fetaostbiffar med gräddsås och en skiva tomat..för resten åt lille Edvin upp =)

Och till middag hade jag gjort Ungersk gulasch som vi åt med creme fraiche och syltlök

Kvällis blev nån ostrulle med bregott, 3 skivor olivmortadella, lite salami och en skiva brieost med liiiite hjortronsylt och några valnötter som "efterrätt"


Dagens vikt: 111,3 kg
Förändring sen igår: -0,2 kg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }