2009-10-25
 14:36:32

God söndagsfrukost

Jag var väldigt hungrig när jag vaknade imorse. Tillät mig själv att sova ut idag eftersom gårdagen tog musten ur mig energimässigt så nu va det dags att fylla på förrådet.

Stekta 2 ägg och 1 salsiccia, skivade en halv tomat, en klick med keso, 2 svarta oliver och en persiljekvist



Anna Hallén

Hej! Japp, är här och gör lite reklam för en gratis lågkolhydratinformationssida. (vilket underbart långt ord) Hoppas att ni vill smita in på www.kostgajden.se



Tycker du om det du ser hoppas jag du vill sprida sidan vidare ;)



Härliga hälsningar

Anna



PUBLICERAT: 2009-10-25, 19:37:01 | URL: http://www.annahallen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }