2009-10-23
 18:46:22

Ååhhh jisses va gott det här va!!!

Jag va och handlade på Maxi idag och bestämde mig för att inhandla  lite nytt te..skrotade runt bland hyllorna och tog en storpack av de gamla favoriterna: Indian spice, ceylon och rooibos.
Men där va nåt nytt..längst ut..ekologiskt och fairtrade =)

Forsman tea tillverkas i en fabrik i Vantaa i Finland.
http://www.forsman-tea.com/english/

Jag köpte India Chai Latte (mjölk te) och det va det absolut godaste jag både luktat på och smakat..jag hade i en liten skvätt grädde oxå.

Heaven in a cup!!





Det här måste smakas!!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }