2009-11-23
 21:24:46

Tina´s Cookalong goes lowcarb?

Dagens program gillade jag skarpt. Tina serverade sina gäster en stor bit oxfilé, varma tomater och bearnaisesås. Inte slängde hon på nån tråkig potatis på den fina tallriken. ;-)
Det är ju sån mat jag har fastnat för..varför äta mig mätt på sockerrik mat när jag kan äta det absolut godaste.




Till efterrätt serverade hon hallonsoppa med chokladmousse. Använder man bara en choklad med hög procenthalt så blir det här en bra lchf efterrätt.
Och att man utesluter sockret och tar lite sockerersättning i hallonsoppan.




Det här ska jag definitivt prova nån dag =))




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }