2009-11-30
 09:02:14

Omelett till frukost

Ja det här har nästan blivit en favorit till frukost för både mig och Krister.
Bara jag har några knapriga grönsaker till annars blir det för "mjukt". Vill ha lite tuggmotstånd i maten. Och så är det så gott att ha på den där extra klicken med smör ovanpå. Jag har dessutom skivor av goudaost på omeletten innan jag viker ihop den.



 

Hoppas ni får en fin dag idag =)


Lilla a

Nu blev jag sugen på omelett! Det kanske får bli det till lunch...



Superfina stolar du har i headingen. Älskade K och jag har funderat på att köpa sådana men i vårt lilla dockhus finns det inte riktigt plats.



Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.



Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se



Hoppas du får en bra vecka!



/Lilla a



PUBLICERAT: 2009-11-30, 09:09:08 | URL: http://gladdagboken.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }