2009-11-28
 22:55:47

Ny header - lite juligare

Jag har precis lärt mig hur man gör en egen header..det va ju inte så svårt..visst lite pillrigt men himla kul. Det va svårare att hitta en bild som jag ville ha. Men den här kändes lite julig och hemtrevlig.
Hoppas ni tycker om den. =)) 

Imorgon ska jag visa er vad jag inhandlade på IKEA..jag va så trött när jag kom hem att jag inte har orkat fota allting.
Det blir även till att julpynta här hemma. Jag äääälskar verkligen den här högtiden..bästa tiden på året.


Erika

Jätte fint blev det. Måste säga att din blogg är super-:-)



PUBLICERAT: 2009-11-29, 00:12:08 | URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Lindas viktresa med LCHF

Åh tack va glad jag blir =))

Trevlig helg

Kram Linda



PUBLICERAT: 2009-11-29, 00:40:43 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }