2009-11-29
 09:54:27

Min dator håller på att ge upp

Typiskt..inte riktigt vad jag hade planerat..att köpa ny dator! Krister har sagt länge att jag ska titta på en ny eftersom jag sitter så mycket här med allt bloggande och serietittande men jag är nog lite för snål för att köpa nåt nytt modernt när det jag har fungerar. =)

Men igår så började allt blinka rött..länge och mycket..gulp! Neeeejjjj..det första jag tänker på är alla mina bilder..alla program. Får flytta över allt till externa hårdisken isället så jag har en backup.
Men idag ringde jag min svåger och han sa: Det är nog bara batteriet som har gett upp..du kan plocka ur det och köra bara på sladden =)) Och det gick!!
Jippiee!! Nu kan jag köra ett tag till på den här datorn. Men min man hörde mitt jubel och kom småspringandes och sa: Gå och köp dig en ny dator!!!
Jaja..jag ska väl göra det då. =))

OBS!!! kom ihåg att göra en backup på eran dator..det är så sällan man gör det, och så sitter man där ledsen sen för att allt har försvunnit..


luna1000/Anna

Åååh, inte kul! Datorer ska liksom bara funka - precis som bilar! :)



PUBLICERAT: 2009-11-29, 17:14:06 | URL: http://luna100.blogg.se/
Lindas viktresa med LCHF

Ja erkligen..men nu får jag ta tag i att köpa en ny..det kan vara kul att få nåt nytt oxå. =)

Blir så dyrt när såna här saker går sönder..speciellt bilen..

Hoppas det är bra med dig

Kram



PUBLICERAT: 2009-11-29, 17:25:44 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }