2009-11-05
 20:40:19

Lax med crème bonjour

Jag har letat runt i alla butiker efter Keldas Chili Lime men den verkar vara slut överallt. Tänk..tänk om den är utgående??!! Då vet jag nån som kommer nli helt knäckt...JAG!!!
Jag som previs har lärt mig att äta lax och det är ju bara tillsammans med den såsen jag vill ha min lax.

Men jag va ju tvungen att köpa nånting till laxen..den låg ju redan hemma i kylskåpet och väntade.
Så det fick bli en Crème Bonjour Cuisine med smak av schalottenlök och gräslök.

Jag blandade crème bonjour med grädde, lite salt, chiliflakes och en pressad limefrukt.
Häll såsen över fisken och in i ugnen på 175 grader i ca 20.25 minuter.

Under tiden gjorde jag mangosmöret med lite salt och pressad limefrukt.



Stek sen paprika och lök med skivor av lime.



Amanda

Gud vad det där såg gott ut!



PUBLICERAT: 2009-11-05, 20:57:20 | URL: http://iomia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }