2009-11-15
 22:30:45

Kvällsmat

Blev en rejäl kvällis idag eftersom jag va så hungrig. Jag åt inte upp min mat vid lunchen idag trots att den va så god. Jag va bara trött och mestadels törstig då..

Blev några rullar med solvarboskinka fyllda med majonnäs, 1 ägg med bregott, svarta oliver, ostrullar och en skål med a-fil med valnötter.
Hjälp va mätt jag blev..lite för mycket mat tror jag.





Jennie

underbart gött, lr hur?!



PUBLICERAT: 2009-11-18, 20:53:28 | URL: http://www.misshart.blogspot.com
Linda såå gott

Ja det här va riktigt gott, speciellt solvarboskinkan som är sådär härligt rökt..och tillsammans med majonnäs så är det en riktig smakexplosion =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }