2009-11-19
 13:13:18

Kalops med creme fraiche

Idag är jag hemma hos syrran och är lite barnvakt till hennes lillgrabb på 3 år. Hon själv ligger just nu och sover för att samla krafter inför förlossningen.
Hon bjöd på en jättegod kalops..köttbitarna va sådär härligt möra så det bara smälte i munnen.
Jag tog en klick med creme fraiche till och fuskade lite med nån liten inlagd rödbeta.
Tack syster för den goda maten =)





Fia

Åååå jag älskar kalops!!!



PUBLICERAT: 2009-11-19, 13:19:07 | URL: http://sofsan.blogg.se/
Agnes

Hittade din blogg av en slump och har nu suttit och sträckläst den! Kan bara säga att den är jättebra, en stor inspiration för mig (har suttit och skrivit rätt för rätt på en matlista - har ett himla problem att variera mig i LCHF världen annars). Jättefina bilder och superbra recept! Fortsätt så! Och lycka till med viktminskningen!


Linda

Hej Agnes..tack för komplimangen..va glad jag blir =))) Jätteroligt att du tyckte om min blogg..

Min inspiration tryter oxå ganska ofta men det är då man dyker in på andras matbloggar och så gör man om recepten något så det passar en LCHF:are ;-)

Hoppas du får en trevlig helg.

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }