2009-11-19
 07:37:39

Nu är det nära!! =)

Inatt ringde syrran och sa att vattnet hade gått..klockan va då 01.30. Jag fattade inte ens vad det va som lät..efter ett tag kom jag fram till att det va telefonen som inte slutade ringa. Stackare hon måste ha ringt 50 signaler innan trötta jag fattade...

Så nu sitter jag och äter lite av broccoligratängen från gårdagens middag..äh mat som mat ;-)
Ska iväg hem till syrran och passa min systerson på 3 år. Mormor har varit där sen inatt men ska iväg och vaccinera sig nu på morgonen och jag har en ledig dag så allting löser sig nu.

Håll tummarna allihop för att allting går bra..själv sitter jag och gråter för jag jag är så glad men samtidigt väldigt rädd för att nåt ska gå fel. Jag är ju själv så livrädd för allt vad förlossningar heter.
Älskar dig syrran!! Stor puss och kram <3


Uppdatering: Klockan är nu 12.30 och syrran kom hem för ett tag sen..hemskickad för att vila hemma..det va tydligen inte dags riktigt än..det kommer värkar till och från. Just nu sover både hon och hennes man..och mormor =)
Lille Sebastian roar sig med sina spel på datorn och halvsover mellanåt. Mosters lilla gullunge =)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }