2009-11-15
 21:25:55

Hemma hos lillasyster

Den här dagen har passerat väldigt fort känns det som, men kanske inte så konstigt eftersom jag gick upp vid 10.40. Åt 2 fyllda ägg och hoppade in i duschen. Sen åkte vi och handlade lite basvaror. Det går ju åt så mycket ägg och vispgrädde hela tiden...jag förstår inte ;-)

Åkte hem till lillasyster för hon behövde hjälp med att borra i betongväggarna för att sätta upp lite tavlor i hennes nya lägenhet så det fick min man göra.
Kommer ihåg min första lägenhet hur mysigt det va att göra iordning allting.

Det va så länge sen jag träffade hennes söta små kattungar..som visserligen har blivit lite större nu..men så söööta de är..jag ville ju helst ta med dem hem fast jag tror inte Sotis skulle uppskatta det.

Det här är Sitrus, lilla kurrmaskinen





Och det här är Saturnus, lilla pussgurkan






Medan min borrade i väggarna och lillasyster sprang rut med dammsugaren så passade jag på att laga lite lite mat eftersom klockan började bli mycket.
Det fick bli en snabblagad mat så syrrans önskemål va min favorit kycklingröra med en god sallad så så fick det bli. (receptet finns under kategorin kyckling)














Tack lillasyster för en trevlig dag =)


Emma

Tack Syster för en trevlig söndag! Ni är alltid välkomna hit för att hälsa på, äta mat, eller sova över =) :D Puss!


Linda

Tack det va snällt =) Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }