2009-11-02
 08:06:26

Det här blir dagens lunch

Lunchen idag blir lite rester från igår..mer än gärna.
Mamma bjöd på stek igår med gräddsås , blomkål, grönsaker och rönnbärsgelé. Det va så gott så jag höll på att spricka.
Tur jag fick med mig en matlåda idag samt lite fler köttbitar så jag har middag oxå =)



Helena Ljunggren

Stek och gräddsås är underskattat. Så makalöst gott :)



PUBLICERAT: 2009-11-02, 15:53:09 | URL: http:// www.helenaljunggren.com
Linda

Jo det är klart en favorit här hemma..jag föräter mig inte på det utan smaskar med god aptit =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }