2009-11-20
 15:02:28

Äntligen i trippel bemärkelse!!

Igår kväll blev jag moster för andra gången. =))) 22.09 tittade lillebror ut. 4,7 kg så en riktig liten bjässe och alldeles blont hår. Stora fötter som pappa sin - vackra blommor har ju stora blad =)
Jag skulle själv till läkaren idag så jag va i närheten av den avdelningen där syrran ligger..så jag fick se honom!! Dock genom en glasad dörr eftersom inga utomstående får komma in pga infektionsrisken i dessa influensatider.
Hoppas de kommer hem snart så jag får pussa och krama honom.


Ett riktigt fredagsmyyyyyys!!
Kom hem vi lunchtid satte på en kopp efterlängtad kaffe och slog mig ner i soffan framför brasan. Jag dricker normalt sett aldrig kaffe eftersom magen har en tendens att bli lite knölig men det är ju såååå gott..så nån kopp kaffe blir det ibland och idag blev det en sån dag.. MUMS!!! Med grädde i självklart =))




När jag kom hem och tittade ner i brevlådan så låg den där..några dagar försenad men sååå perfekt till helgen!!
Min nya LCHF kokbok av Doktor Dahlqvist och Airam.
Så nu ska jag sätta mig och mysläsa den från pärm till pärm.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }