2009-12-20
 09:45:08

Shoppingdag

Igår åkte vi iväg till Valbo köpcentrum och en sväng til IKEA. Största anledningen att vi åkte dig va dock att handla på Toys ur us. Måste vara leksaksbutiken som har allt!



Passade även på att titta in på Media Markt för att kolla på en ny bärbar dator men jag hittade ingen som jag riktigt fastnade för. Min man tycker jag ska ha en ny eftersom min hänger i locket på ena sidan, batteriet är helt slut så nu har jag bara sladden i samt att det knappt finns nåt utrymme kvar..pytteliten hårddisk.

Tog en sväng in på IKEA oxå, där blev det inte så mycket..det mesta av julsaker va utsålt och tvbänken vi skulle ha hade givetvis utgått ur sortimentet. Den har funnits i flera år men bara för att vi ska ha den nu så finns den inte..det slår aldrig fel! 

På väg hem stannade vi hos lillasyster för att äta lite lunch/middag. Vi stekte på entrecôte, beasås, chilismör, grekisk sallad och lite brysselkål..
Mmmmm det va kanongott! Tack Emma för god mat. =))



Lillasyster hade julpyntat så fint..kändes så juligt.
Hon älskar julen..precis som jag =)









Tack för en trevlig dag! =))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }