2009-12-28
 13:28:12

Lite matinspiration efter julen

Försöker komma tillbaka till min matglada inspiration jag hade innan julen men såhär är det varje år. Känns nästan som hjärnan matvägrar. I år har jag inte ätit speciellt mycket av julmaten men det har blivit mer påslag av kolhydrater än vad jag är van med och det har gjort att min hjärna känner sig sänkt!

Vill bara hitta tillbaka..är bara törstig hela tiden. Vill inte ha nån mat!

Om man jämför med att man skulle äta samma mat ca 5 ggr på raken så skulle vem som helst knuffa tallriken åt sidan och det är ju precis så vi gör varje år under julen..äter samma samma samma mat om och om igen.

Nu ska jag gå igenom min egen blogg och bläddra igenom de olika matkategorierna och titta vilken god mat som finns där..det borde göra susen för hjärnan =))

Här kommer lite matinspiration till er, min kära läsare =)
Klicka på bilderna för att göra dem större. Recepten till de olika maträtterna hittar du i högerspalten under varje kategori.

     

     

     

     




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }