2009-12-13
 14:20:22

Helgfrukost

Mysigt med helg och man kan unna sig att göra lite extra samt att det är så mycket trevligare att äta frukost tillsammans. =)

Vi delade på en omelett och stekte bacon till. Keso och cocktailtomat och en halv avokado.



Lyxade med mozarella, soltorkade tomater och färsk basilika..mmmmm!



Carina

Satt vid datorn och surfade runt samtidigt som jag drack morgon kaffe . Å titta vilken trvlig sida jag hittade. Kanon bra. Lade genast upp som favorit :-) Håller helt med i dina frukost tankar . Som sagt , idag blev det typ en kopp kaffe och igår , när jag hade min älskling här hade vi också mysfrukost , allá hotell :-) äggröra , bacon , salami och brieost ...mums ! Tack för en bra sida / Carina


Lindas viktresa med LCHF

Hej Carina, va kul att du gillar min sida =))

Hotellfrukost är så gott och då lyxar man ofta till det..jag har börjar äta hotellfrukost hemma allt oftare =)

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }