2009-12-03
 19:22:37

Favorit i repris

Förlåt att jag inte uppdaterade något igår och att jag har varit så seg idag..det har varit så mycket annat runtomkring.

Maten vi åt igår va kålpudding..tror jag lätt skulle kunna äta det som min sista måltid =) Så även idag till lunch blev det kålpudding och nu till middag. Det blir lätt så när Krister inte äter och så har jag en hel långpanna full i gottgott. Kan ju absolut INTE slänga maten. =)





Erika

Gud va gott med kålpudding det måste jag göra någon dag. Idag blev det biffar med lite tonfiskröra brevid gott va det. Min mage har värkt sen i går vet inte om det va fel på krabban i salladen för den va typ stenhårt men så klart att jag måste äta den iaf ;-) Åpen som jag är;-). Men känns lite som knip aktigt jobbigt när det inte ger sig. Hoppas allt är bra?! LKram Erika



PUBLICERAT: 2009-12-03, 20:17:17 | URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }