2009-08-17
 19:04:07

Underbar coleslaw

Har varit lite knölig i magen hela helgen och det fortsatte även idag. Åt 2 st ägg med majonnäs till frukost men va hungrig redan vid kl 10. Annars brukar jag kunna stå mig ända till lunchen. 
Lunchen idag bestod av en bit revbensspjäll och bearnaisesmör..räckte med att jag åt ett par bitar så började magen "prata" och oftast då lägger jag av att äta för att det inte ska bli sämre vilket medför att jag sällan håller mig specielt länge på den lilla mat magen fått.
Men nu när jag kom hem så gjorde jag iodning en krämig coleslaw och lite färdiggrillad kyckling till..lätt och gott!
Mat behevöver inte vara krångligare än såhär.

I min coleslaw har jag i: Finstrimlad vitkål, riven morot, en bit rivet äpple och lite finhackad lök.
Blanda ihop med majonnäs och creme fraiche och smaka av med salt.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }