2009-08-20
 21:42:34

Hamburgare

Idag blev det 2 ägg med majonnäs till frukost..har dock börjat äta bara äggulan för att jag mår illa av att äta vitan. Står mig inge bra på äggen utan är tokhungrig redan vid kl. 10

Lunchen idag va matlåda från igår d v s kyckling med philadelphiasås med baconströssel. Åt hälften av matlådan sen orkade jag inge mer. Känns nästan som att allt jag försöker äta bara växer i munnen.
Förhoppningsvis är det bara en fas som snart går över.

Middag idag blev färska hamburgare från Ica Maxi som jag slängde på grillen. La på lite cheddarost och hamburgerdressing, lite lök, saltgurka och en liten tomat. Åt lite Rydbergs räksallad till och några svarta oliver.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }